Rum Rum Rum

Lilla Es rum är inte riktigt iordning så som jag tänkt mig.
Har funderat i månader på hur man ska fixa iordning där inne.
 
Och idag fick jag tummen ur och rensade en byrå som bara står där inne och tar en massa plats.
Den ska ut där i från och sen ska jag försöka organisera upp det där lilla rummet på bästa sätt för lek, mys och bus.
Har många tankar och ideer....Vet inte vilken jag ska börja med eller hoppa över.
Till slut blir det nog bra, hoppas jag...
 
Det här får gärna flytta in i Elliots rum.
Eller ja, det är något sånt jag funderar på nu...
Har ni tips om vart man kan hitta fina (finare/roligare?) tipsa tack :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0