Mys

Något jag är väldigt dålig på att köpa är myskläder, det är sällan något jag unnar mig.
Men när jag väl gör det känns det så himla lyxigt, tycker jag.
Älskar att mysa runt hemma i sköna kläder och att få känna sig lite fin också är ju ett stort plus.
Men som sagt, det är vääääldigt sällan jag unnar mig något fint att strosa runt i hemma.
Ja, så ni kan ju tänka er hur man ser ut, urtvättade gammla byxor och tröja, suuuuper skönt!
Men ack så pinsamt om man får "objudna gäster" :D
Nja, kanske dags för en rensning och förnyelse i den där lilla mys lådan.
Börjar nog bli hög tid för det.
 
Någon som har tips vart det finns fina myskläder?
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

De på bilden cävar väl fina :) finns vart? Kram!

Svar: Ja visst :) Men skulle vilja ha lite mer tips. Dom kommer från H&M :)
ammeeh.blogg.se

2013-01-15 @ 07:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0