zara

Är verkligen en favorit butik framför allt när det kommer till barn kläder, vill ha varenda plagg där ifrån..nästan! :)
När jag och mamma var där köpte jag ett och annat plagg till Elliot, det är nästan farligt.
Är inne på deras hemsida många gånger per månad kollar och dregglar pölar för att det finns så mycket fint!
Har ni någon favorit butik? vuxna som barn?
 
Här får ni några riktiga gobitar som jag förälskat mig i.
 
Ja ni ser ju själva, kunde lika gärna länkat till sidan :D Ni går in där på EGN RISK! Skyll inte på mig sen :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller med Emma, Vincent har också lite plagg därifrån. Men det bästa till små barn 'vilket jag vill handla lite nytt till nya bebisen' tycker jag ändå att kappahl har dom sötaste kläderna. I Vincent ålder tycker jag det är svårt. En del kläder ser inte så praktiska eller bekväma ut.

Svar: Ja till dom små är kappahls newbie kläder oslagbara, finns så himla mycket fint! Lycko dig som snart får vara där och handla igen :D När är det beräknat nu igen Angelica? Vi måste ses snart igen! Var så trevligt sist tycker jag.

Nej, när dom är större och lekar på ett annat vis så behövs det verkligen bekväma kläder...Man hittar sina gobitar i små gömmen :) Kram!
ammeeh.blogg.se

2012-09-07 @ 09:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0