Yes!

Ä N T L I G E N! Ja äntligen säger en leopard tokig mamma. Jag har kollat runt, googla på leopard till barn och till min stora besvikelse så är det tydligen ett "tjej" mönster. så himla fel tycker jag. För jag tycker även att killar kan ha det. Köpte för ett tag sen en mössa till lilla e i leopardmönster på tjej avdelningen... Det va till lilla es pappas stora besvikelse, han gillar det inte alls och tycker som många andra att det är ett tjejplagg... Men inte jag :-) så snacka om att jag blev glad idag när jag kolla in h&m's hemsida och såg denna på pojkarnas avdelning :-) den ska lätt få flytta in i lilla Es garderob så fort jag får tag på en ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0