oversize

Vinrött är så himla fin färg och verkar också vara höstens färg i år så himla snyggt!
Jag har verkligen kärat ner mig i denna vackra kofta från Zara, så himla snygg! Men jag får snällt vänta med att klicka hem den till lill herren i huset. Tänk er den oversize och till ett par mjuga sköna byxor hur snyggt? Galet!

Den andra tröjan är från Lindex och är också sugen på! Den oversize till ett par thigts, super snyggt!
När man köper lite oversize är det himla bra för då har dom att växa i också...För det går undan i svängarna!
Ett tips till er!
 
Märks det att jag är supersugen på att skaffa en härlig höst garderob till lilla E? :D
Är ni redan klara med eran? Eller är ni lika sugna som jag på att börja? :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0