Ont i mitt hjärta.

Läste nyss en sån hemsk text av en sann sådan, jag bröt ihop totalt i tårar...Gör fortfarande så jäkla ont i hjärtat.
Fan vad livet är orättvist... Hatar det! Ingen ingen med inget ont i sig ska behöva lida på någotvis.
Jag är helt tagen.
Jag avskyr dessutom att jag alltid ska läsa igenom sån, för jag blir så jäkla berörd (mycket fula ord nu)
och har svårt att släppa det...
Men det är bra också (tror jag) att man vet att inte allt är guld. (Klart jag inte tror det) Men det är bra att göra sig påmind om saker och njuta här och nu, man vet aldrig vad som ska hända.....
Man ska vara så tacksam för varje dag! Och vara så glad för det man har, men man glömmer så himla lätt att leva här och nu...sen sen är så himla lätt!
 
Ta er tid och läs: ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0