Njut!

Varför Zara varför gör du såhär mot mig?
Nästan varje gång zara skickar ut mail om nyheter, tänker jag att "jag får radera mailet så jag inte vet vad som kommit in, så behöver jag inte sukta" jag brukar radera oftast. eller bara inte läsa.
Men sen går det en och två dagar så är jag inne på deras hemsida och skrollar och synar varenda litet plagg.
Och jag blir alltid lika positivt "överaksad" finns alltid så snygga kläder.
Dom skapar verkligen ett "HA" begär hos mig. 
Typ jackan här nere är ju sjukt alldelses för perfekt snygg så att det inte är klokt! MUMS med stort MMMMM!
Och kläderna till lilla E är ochså riktigt mumsiga favoriterna är helt klart den gråa tröjan och dom gråa mjukisarna, mjukisarna ser ut att va lite bagy och döskalletröjan är läcker den randiga med... Ja ni hör ju! Allt är en bra fint och snyggt.
Kanske ska jag stilla mitt ha begär? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0