Mys Fredag!

Alltså sen jag blev mamma och framför allt nu när j har semeter, så vet jag knappt vad det är för dag!
Dagarna bara flyter på...
 
Jag tycker att dagarna gick fort innan jag hade barn, men nu vet jag inte vad! En månad är som en vecka...näst in till. Det känns så iaf!
 
Kollar man på prinsen som växer i rasande fart och om BARA 5 månader är han 1år...Dra mig baklänges...
Stoppa tiden!  
 
Ja nu va det inte det jag skulle skriva om utan om den fina fredag vi haft!
 
Pappan i familjen har varit och gaddat sig hela dagen så vi tog tillfället i akt att ha en helmys dag med mamma/mormor jag och Elliot.
Dagen har spenderats i Norrköping, strosat runt lite på Ingelsta och Hageby (Hagaby??) köpt center, myspys älskar att umgås med mamma och såklart Elliot med ♥
Vi har det så trevligt fikar går och strosar i affärer och bara myser, älskar sådanna dagar!
 
Nu ska jag sluta mina blå, tött som få...Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0