Mor

Åh ett ynkligt hej från sjuka mig! Usch usch usch här ligger jag känner mig allt förutom fräsch och kry! I morse vaknade jag av att jag var såååååå extremt trött och hela kroppen feber värkte... Och mådde något fruktansvärt illa ...Fasiken! Orkade inte ens ta hand om lilla e, försökte och försökte till slut fick jag be j komma hem, det gick inte mer. Och efter att j kom hem har jag soooovit och soooovit och kräktes som en gammal räv! Fy farao nu minns jag hur mycket jag hatar att kräkas... Tårarna sprutade och jag saknade min mamma... Kände mig som 7 år igen... Ingen är väl lika bra som mamma när man är sjuk, ömkar och tycker sådär synd om en själv gör... Mamma är nämligen påväg i detta nuet med en leverans av de behövliga sjuksaker.. Nyponsoppa! Mamma är helt klart bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0