klapp.

 
Vet ni det är dryga 3 ynka månader kvar sen är det julafton.
Helt galet! 
Jag är galen, för jag har redan "julklapps ångest" (haha)
Jag är sån som hatar att vara ute i sista stund, för då köper man bara för att köpa.
Gillar när man har finulat ut lite...Eller ja, att man känner sig nöjd över vad man köpt.
Så mina vänner, jag har börjat köpa julklappar och börjat skriva ner exakt vad jag ska köpa till var och en.
Både en och två är redan helt klara! :-) Himla gött att kunna pricka av den lilla listan.
Resten är typ halv klara, så i år hoppas jag inte att jag springer runt i julträngseln i ren panik och letar julklappar.
Västa jag vet är ju att bara känna den där va inte alls fin "men den får duga" jo, mina vänner det har tyvärr hänt.
När man är ute i sista minut och verkligen inte hittar något som behgar. Men inte i år inte i år...
Har ni redan börjat?
 
Nehe, om jag ska göra som resten av familjen gör sova.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0