jackor jackor jackor

Är någon ny kärlek för mig.
Förra vintern var jag gravid som en flodhäst, mamma tyckte så synd om mig för att jag alltid gick med jackan uppknäppt ( Det gick ju inte att stänga ;) ) Så hon köpte en super fin från carlings till mig.
Då tänkte jag att den kan jag säkert ha nästa vinter med. Men men men...Jag gick ner mina kilon och är typ tillbaka till min vanliga vikt, diffar ca 2 till 3 kilo. Så den där jackan kommer nog bli stor för mig.
Glad blir väl mamma, då hon får "tillbaka" den :)
 
Hittade den här grymt snygga jackan, lite snar lik den jag hade när jag var gravid.
Men den är rätt dyr...Och man vet inte hur den är i kvalite eller så, skulle vilja klämma och känna lite först.
Den kommer från romwe. Men snygg är den!
 
 
 
 
Sen är jag så sugen på en brun skinn jacka ( Mycket jackor nu :) ) Blir så när hösten kommer.
Fast denna i svart är också väldigt väldigt väldigt snygg och svart funkar ju alltid. Hmm svårt!
Jag har ju en svart skinn jacka men i kort modell, skulle vilja ha en lite längre också (inte rock! haha)
Men som går ner till midjan iaf, som denna nedaför. 
Kanske denna får en flytt in i min graderob eller den svart :) Vad tycker ni, brun/svart?
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Skinnjackan är skitsnygg i både svart och brunt. Jag hade nog valt den bruna... Mest för att jag tycker det är så jädra snyggt till jeans:)

2012-09-20 @ 12:02:11
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-09-20 @ 18:37:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: None None

Hej, kolla gärna in min utseendebesatta blogg! :)

http://utseendebesatt.blogg.se

2012-09-21 @ 18:45:22
URL: http://utseendebesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0