Inrednings tankar...

Flytt dagen D börjar närma sig med S T O R A steg. Jag går i stora inrednings tankar. Speciellt när det kommer till lilla Es rum hur ska vi göra och inte göra. Vill att han ska ha ett mysigt och inbjudande rum, för honom..där han kommer att triva. Jag själv har svårt för tavlor, inget jag direkt är en stor köpare av och väljer dom tavlorna jag har med omsorg., älskar personliga tavlor så som porträtt och dylikt. Så som dom som ni ser här nedanför, hur söta och lite mer personliga är inte dom.
Jag vet att jag vill hitta en rolig alfabets tavla, inte för att han har någon nytta av det just nu, då är det bara fint. Men senare så kommer han ju få det. Ja, det finns många fina personliga tavlor speciellt till barn, kanske man ska göra en själv? Fast det verkar rätt svårt! Någon av er som läser är inte duktiga på att rida eller skriva? Här har ni iallafall tre favorit tavlor jag fann när jag sökte runt lite..Tips på någon annan sida med fina tavlor? :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha " rida eller skriva " ;-) Nu fick jag mig ett gott skatt! Jättefina tavlor!

2012-09-22 @ 07:15:47
Postat av: Nedtystad

"Nedtystad" är ett projekt som startades upp mitten av september 2012. Syftet är att problemen ska fångas upp i bild, så under hösten 12 kommer temafotograferingar arrangeras för att nå målet att få folk att se, inte enbart höra om baksidan av samhället.


- tillsammans kan vi få ut ett budskap.
"Ingen kan göra allt, men alla kan göra något"


Gå gärna in och rösta vilket/vilka samhällsproblem ni anser vara aktuella bland oss idag!
Förslag utöver de alternativen som i nuläget finns är givetvis välkomna.

http://www.facebook.com/groups/140906989388479/

2012-09-23 @ 12:01:50
URL: http://nedtystad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0