Hemma!

Jag vet ! Skulle upptadera ofta (varje dag) men det gick ju inget vidare.
Vi var ju på semester och njöt till fullo!
 
Ja, vilken härlig vecka det har varit solen har tittat fram nästan varje dag...underbart!
Och lanskapet är ju helt fantastiskt vackert! 
Vatten, klippor, mysiga små hus...helt fantastiskt och att inte förglömma dom goda räkorna.
Ja, man njöt verkligen!
 
På tal om små hus...Vi kände redan efter första natten...att det här är ju på tok för litet!
Det gjorde även E&M, så vi bestämde oss för att byta till större! sagt och gjort.
Fick två stugor som låg perfekt mitt emot varandra, där det har spenderats många härliga kvällar med kortspel och diverse trevligheter.
 
Ja, skönt att komma hem DUSCHA i sin egna dusch är ju framförallt det bästa!
Vi hade gemensamma duschar där och jag hatar sånt, tycker det är så himla vidirgt.
Det spelar ingen roll om man duschar för man känner sig ändå lika ofräsch.
 
Och tvätt högen vi fick med oss hem den var inte att leka med.
Jösses! Och jag brukar tycka det är mycket tvätt annars (Kör typ en till två maskiner om dagen)
Gissa hur mycket tvätt de är nu...
 
Men jag är så nöjd över veckan och den gick så himla fort.
En en gång tack för en hälig vecka allihopa <3
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Tack! Jackan är från Lindex:)

2012-09-03 @ 12:33:31
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0