Godmorgon

Goden morgen!
 
Morgon kaffet intas tillsammans med vakna på tv och lilla E leker för fullt på golvet.
Denna vecka har jag haft två nervösa punkter att utföra.
Först var det ansiktsbehandlingen och den gick ju super bra! Va till och med skönt.
Men men, den där salongen är inget jag kliver tillbaka till.
Blir lika besviken varje gång på deras service...Inte första gången jag känner mig sjukt besviken på 
servicen när jag kliver där ifrån, så no more!
trotts att dom är en jäkel på ögonbryn, får helt enkelt leta upp någon lika bra. Måste ju finnas någonstans :)
Värsta jag vet är dålig service.
 
Och sen har vi idag då håll i hatten jag ska ikväll åka och träna!!
Och inte vilken träning som helst utan jag Emma ska besöka ett gym.
Har varit sugen så länge (flera år) men aldrig aldrig tagit tag i det.
Det gjorde jag inte denna gång heller för det var min super snälla svägerska som fixat allt, hon hämtar till och med upp mig...Där kan vi kalla bra service ;-) 
Jag är så spänd och nervös...Känns som värsta grejen för mig (haha).
Kommer väl darra av nervositet när vi kliver in på gymet.
Jag vet inte vad det är, men jag och gym känns inte sådär jätte kompisar, sen att gå till gymet själv känns inte heller så himla lockande, men nu så, nu finns det väl inget som kan stoppa mig..eller?.
Men jag är nyfiken och jag vill så gärna att det ska vara min grej, vi får väl se..hoppas!
 
Igår åkte jag, lillasyster & lilla E till Valla för att hjälpa Emelie med lite garderobs rensning.
Och huuur glad blir man inte när man får en skit snygg tröja som man velat ha.
Tusen tack! Jag blev så himla glad :D 
Vart en fika hos Emma.E med Johanna, Klara och Jessi.
Sen fick lillasyster rycka in som frisör, jag ville ha lite blonda slingor.
Och så vart det, tusen tack. 
Tusen tack alla tjejer för en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vad gullig du är :) Du behöver inte vara nervös, det kommer gå så bra så! Vi tar det lugnt och kollar runt lite när vi kommer, sen kan vi testa lite kondition på nån maskin, absolut ingen hets, bara kolla läget lite:)
Vi ses halv åtta :D
Kramis från svägerskan

2012-09-20 @ 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0