Godmorgon!

Ja, drygt kl 4 va det slut sovet för min del...suck! Så irriterande.
Har legat och viridit och vändit på mig, fasiken vad jag ville s o v a!
Lilla E sover...så det är inte av den anledningen jag vaknade.
aja, bara att hoppas man kan somna tidigt ikväll.
Var ju bara att stiga upp och slå på kaffet, slänga i ett extra mått så man "piggnar till"....
Nu är det jag som dras med en hosta och täppt näsa.
Varför? Så fort man börjar träna ska jag alltid bli sjuker.
Så irriterande! Så irriterande mina vänner...
Låt det gå över så att det inte blir värre, snälla snälla!
 
Igår var lilla E`s moster här och busade järnet med honom, hon hade (igen! tyckte nyss han fick en drös med kläder av henne) köpt så himla fina kläder till honom. Vill ni se vad? :)
Hon är så himla snäll och gullig! När hon brukar vara här är hon som min lilla hjälpreda.
Busar med Elliot så jag kan plocka undan lite, eller så plockan hon undan...Så himla uppskattat att det finns inte, när man få lite extra hjälp...För det blir lätt kaos i detta hem...
Speciellt en tid nu när sömnen och orken har varit 500 mil bort, då är det så himla underbart uppskattat så det finns inte ♥ Sånt är så himla guld och värmer gott i mitt hjärta.
 
Nu tror jag kaffet är klart....dags att heva i sig några koppar så man orkar stå sig idag! GÄSP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0