Godbitar

Här om dagen fick vi tre stora fulla kartonger med barnkläder som Elliots farmor & farfar hade köpt av grann frun hemma hos dom, snällt! Så himla kul att riva bland gamla kläder och hitta massa godbitar.
Hittade en och en annan godsaker, mycket stora kläder som är bra sen när dagis drar igång.
Men några till nu, bra att ha dubbelt av tex vinter kläder..huuuur mycket vantar som helst och det är ju jätte bra, det har jag fått erfarenhet av under mina år som barnskötare..jisses vad vantar försvinner...Något vant ätare måste härja där ute!
 
Men några riktiga gobitar jag fann var ett par lära gå skor. Lite äldre stuk, men hur söta som helst.
Och guu jösses vad jag längtar efter att köpa skor till honom...så gulligt med pyttesmå märkes skor och så tufft!
Fyndade ett par röda converse på semestern, hoppas bara han kan ha dom någon gång :)
 
 
Så här ser ungefär skorna ut som jag hitta i lådan.


Och sen en sån här söt mössa, Han var hur söt som helst i den!
Har varit på jakt efter både skorna&mössan och sen lääängst ner i lådan låg en duffel jacka, dom är ju såååå fina! Tyvärr (tyvärr och tyvärr är det väl inte) men den är några storlekar förstor och den får han vänta några år innan han kan ha...det gör absolut inget! Men vill även ha en nu eller när han börjar gå kanske är bättre, dom är ju för söta.  Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0