GÄSP!

När inte sonen vill sova som sina föräldrar. 
Jag har haft ganska starkt emunförsvar mot små knoddiar...eftersom jag har jobbat på förskola.
Där har det funnits alla sorters sjukdommar och jag har ofta klarat mig bra ifrån dom.
Men nu (tror jag) att jag blir lättare sjuk för att sömnen inte är den bästa...det är ju a och o för kroppen.
Får man inte sova så fungerar inte mycket i vardagen..
Och som småbarns förälder så är ju detta ett mysterium.
Lilla E sov hela nätterna förut, men det går åt fel håll nu har vi haft månader med dålig VÄLDIGT dålig sömn.
Känns som vi testat det mesta, men utan resultat. Typ i morse tyckte han att det var morgon kl TRE?!?!
Nej, tack sa vi...Men fick snart ge med oss...hjälp/tips och råd är varmt välkommet......
 
Kram från en trött mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så jobbigt! Sömen är ju så himla viktig som du skriver.
Hur sover lillkilleb på dagen? Har ni några rutiner för det? Vad gör ni när han vaknar klockan tre på natten? Pratar ni m honom och tänder upp ex? Det bästa (tror jag) är att försöka vara väldigt envis, för klockan tre är inte en ok tid att gå upp, det måste de små lära sig! Tänd inga lampor, prata inte m honom och låt honom skrika lite, det dör han inte av. Tillslut borde han fatta galoppen m att det är mamma och pappa som bestämmer. Hoppas att det ger m sig, fast det gör det ju såklart :)

Kram!

2012-09-15 @ 12:19:23
Postat av: Anonym

Var jag Johanna som skrev kommentaren över :-)

2012-09-15 @ 12:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0