Flytt!

Ja om på ett ungefär två månader flyttar vi...
Med blandade känslor, jag och nya bostaden är inte bästisar.
Men där ska man väl inte bo för evigt hoppas jag....
Men (mycket men som vanligt) det blir väl bra ändå...Vi har ju tak över huvudet :-)
Hoppas hoppas det blir bra iaf...
Hur som så när man är i flytt väntan, så får man nada energi att fixa hemma.
Jag har börjat rensa lite smått, det är alltså prylar överallt...
Så jobbigt att bo i en röra, är hemmet rörig blir jag också rörig..hatart!
Jag väntar bara på att få packa ner allt i kartonger och säga hej till denna lya.
Så man kan komma i ordning och få lite harmoni...
Skulle tex behöva åka en vända till tippen eller så....Vill inte få med massa krafs till det nya.
blablabla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0