behandling

usch vet ni vad? jag har bokat tid för andsiktsbehandling...Kul skönt? Tycker ni...nej fyfarao!
 
Håller ju på att små rensa lite här hemma in för flytt och då dök ett presentkort upp från i julas.
Jag har gömt lite med flit faktist... om jag ska ha handen på hjärtat och vara ärlig!
 
Jag har varit på några behandlingar och jag har sagt till mig själv både 1 och 5 gånger att jag ALDRIG mer ska gå på andsiktsbehandling igen...
Vissa tycker lyx ... Men inte jag, det är ren och skär plåga!
Men jag kände att det är dags för en uppfräschning! Och på något vänster försöker jag intala mig själv att denna gång kommer jag säkert vilja gå tillbaka för att det var så himla bra...hmm, vem försöker jag lura?
Jag sitter som på nålar och känner att dagen D bara kommer närmare och närmare....Snälla säg att det blir bra?!
Säg att det är skönt och att jag tycker det känns bra...
 
Det är som när jag går och fixar ögonbryna (väldigt sällan) men när jag får för mig det, så ångrar jag mig på diiiirekten när hon noppat första stråt...Jag svär inomborts! Men det blir ju såååå mycket bättre efteråt.
Men med andsiktsbehandling brukar man inte se så stor skillnad, har aldrig jag gjort iaf.
 
aja, så nu tvättar jag mig noga noga noga varje kväll, peelar och håller efter som aldrig förr...
Tar alla braiga krämer och hoppas på att hon inte plågar mig allt för mycket...
Kanske hon säger att här behöver ju ingen rensning.....Jo hej det kan jag drömma i drömmarnas dröm!
 
Men dit ska jag...unna mig? Det känns liksom fel ord...plåga sig själv...känns mer passande..
 
Önska mig lycka till och hoppas jag överlever...peace!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0