snålJanne

Inte för att vara sån! Men jag lyckas alltid för den där oturen, om man kan kalla det så.
Alla gillar väl att fynda? Det gör jag iaf! Älskart.
Det är som en lite sport för mig, men jag blir ofta besviken och går ut som förlorare!
 
Detta är alltid något som sker mig, jag handlar...dagen efter hänger den på rea för halva priset.
Eller jag handlar...Hem kommer jag då ligger det en fet rabattcheck i brevlådan på just den butiken.
Huuuuur irriterande? VÄLDIGT irriterande om ni frågar mig.
För jag är ofta inte den som går ner på stan rycker tex en jacka...
Nej Nej, här ska tänkas igenom kolla runt utbudet på andra butiker klämma känna osv....
Men så den dagen jag väl slår till..går hem as nöjd! Går ner på stan dagen efter där hänger den för halva priset! Det känns så jäkla surt, att jag alltid lyckas allså...
 
En gång, okej! Men detta är något som förföljer mig OFTA.
Så störande! haha... ett så litet problem..
Tänk att man aldrig ska lyckas klaffa in "rätta" tidpunkten.
 
aja, någon gång har väl jag tur jag med. Någon gång.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0