Lycka

Det finaste bästa underbaraste dyrbaraste som finns för mig är nog inte svårt att lista ut vad det är :-) Elliot<3 kärleken till sitt egna barn är så obeskrivlig, finns inte ett endaste litet ord som kan träffa rätt hur man känner och älskar... Allt låter för mesigt! Jag för söker många gånger hitta ordet, beskriva kärleken, känslan... Men allt låter för litet. Älskar! Nej nej ännu mer Ä L S K A R... Det är liksom inte nog. En annan sak som gör mig lycklig är när någon bryr sig om Elliot. Vill vara med honom, saknar honom och tar sig tid för att umgås med honom. Han är ju det viktigaste i mitt liv. Jag blir så glad när jag vet och märker att någon annan älskar honom, Mitt hjärta svämmar över flera gånger om... Det är så betydelsefullt och underbart att se. Så mycket kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0