Kaos

K a o s med stooooort K är ett ord för allt (näst in till) just nu.
 
Hemmet är k a o s, jag har tappat lusten att göra fint och hem trevlig hemma (vi flyttar ju ändå snart).
Jag dammsuger och dammsuger, minst en gång om dagen.
Men fram kommer det stora dammtussar likt en elefant.
Ser ut som jag inte städat på ett år eller två.
Mellan flytt och allt så tappar jag alltid totalt suget av att försöka skapa någon slags hemtevnad, allt blir som sagt kaos...karonger står överallt och bara de skapar ju inte någon form av hemtrevnad.
 
Elliot håller att få två eller fyra(?!) tänder till...och han är allt annat en glad.
Jag tycker så synd om honom. Han verkar så besvärad av dom små gaddarna som ska upp...
Stackars min älskade lilla pojke. Tänk om man ändå kunde göra något åt saken...hmmm...
Så lilla E är också kaos...inget är bra och det förstår jag ♥
 
Han sover dessutom knappt något pga tänderna.
Vilket resutlerar i att jag är ännu mer k a o s....
Och jag är huuuuuuuuur trött som helst....
Plus att jag har fått väldigt ont i mina benhinnor, skit!
Måste vara från träningen, känner igen detta från när jag har utövat någon form av sport, har haft så sen jag va liten...Trodde det hade "växt bort" eller vad man ska säga.
För förr kunde jag bara få det av att gå mycket....Men tydligen hänger det kvar.
Ja, ni hör ju själva hur munter jag är...fy!
 
blä, väx på era gaddar så han slipper ha ont.
Och låt oss få flytta NU!
 
sooooooooova...det skulle va skönt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0