Tjoo Flöjt!

Har nyss (nyss och nyss inte alls nyss, men för en stund sen iaf) kommit hem och sagit mig ner i soffan.
Tänkte först sätta mig på ballen och njuta lite av solen(?!) som är vart?
Nej, det var på för kallt så jag valde soffan och inne.
Lille E sover efter lite bök...Är dock tyvärr kanske påväg att vakna i detta nu...sovit i 20min. Men BEHÖVER sova mera..

Har iaf hunnit med att fika med lillasyster och en sväng på H&M och may gad! Vad fina saker dom har fått in då!
Shoppa mig shoppa mig shoppa mig, skrek dom till mig! Men jag stod i mot (lite iaf) en kofta slank med och ett par strumpor, sådanna små som är ett MÅSTE i skor i sommar, för man vill inte vara barfota i alla skor.
Shoppade även födelsedags present till pappa och en present till min klass kompis barn.

Jag och Emelie ska nämligen och hälsa på våran "gamla" klass kompis som fick en son för dryga året.
Stötte på henne på en loppis jag var på för några helger sen och nu bestämdes träff himla kul.
Så i morgon tar vi bilen mot henne, hon bor en bit utan för stan.

Nehopp! Sonen kalla...varför sova när man är trött liksom.

Kram mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0