med risk!

Med risk för att låta blödig (Jag är blödig!)
Så är livet en sak man ska vara rädd om och dom man håller kär.
Mycket tid slösas bort till att ha finast hem, finast bil ja va nu det må vara.

Skjut upp saker offra saker för att umgås istället med dina nära och kära, du vet aldrig när det är försent...

Jag har upptäckt att många har så på tvingade måsten här i livet...Måste vattna blommorna kl 11, måste fika hemma hos sig kl 13...ja, sådanna "onödiga" saker som man kan rubba på EN dag..

Men många gör inte det...
Sen Elliot kom så kan jag inte bra kasta mig hit och dit som "vanligt".
Vilket resulterar att jag inte träffar lika många längre, tråkigt!

Jag tycker det är så tråkigt, för det får inte mig att känna mig betydelsefull...
Och varför hänga kvar vid någon som inte bryr sig...som allt sköts på dens villkår.


Jag har alltid velat fixat mitt hår förr, men nu hinner jag inte eller hinner hinner jag väll.
Men jag prioterar annat tex min son och att vi kommer ut fortast möjliga och att mysa med honom innan vi går ut. istället för att varje dag fixa frillan. Klart jag kan fixa den ibland trot eller ej ;) men det gör jag.
Det är en sådan skitsak...som vissa bara måste göra.

Jag har förlorat många som står mig nära, det gör riktigt ont. Man hade velat gjort så mycket sagt så mycket.
Men nu är det försent dom finns inte här mer...
Man måste vårda sina nära och kära....det går inte att bara tänka tanken....
saknaden är obeskrivlig...

"Offra" er för dom ni tycker om. (Hatar förövrigt att jag använder ordet offra er)
Ta vara på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0