Bröllop

Jag vet inte om jag har berättat för er att vi ska på bröllop i Juli.
Som jag längtat efter att få gå på bröllop, det är ju så fint!
Så kom den dagen förra månaden då det damp ner ett inbjudnings kort till J`s kusins bröllop.
Jag blev eld och lågot, så kul! Jag ska väl också berätta att jag (tror) jag aldrig träffat brud paret!
Men vad gör det :-)
Så till den stora frågan som dyker upp i ett fruntimmers huvud...VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!
Hittade denna vackra skapelse finns i vit och även i färgen sand.
Men den vita är ju snäppet finare, eller?! Nja, kanske inte...båda ÄR fina.
Men får man ha vit kjol äns? Man får väl inte ha något vitt?
Tänkt ha en färgglad topp till...Hjälp!
Vart kan man annars hitta fina klänningar/kjolar?
Kjolar , Levina Skirt , Vila - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0