Så tacksam för allt.

Jag är verkligen så tacksam och rörd för att ha blivit uppvaktad så fint idag, alla som tog sig tid att komma. Det blev fullt hus och bastu varmt i våran lilla lya. Även fast jag var (är) trött som en ja jag vet inte vad.. Väldigt trött iaf. Så njöt jag av fullo och värmde så i hjärtat att alla kom<3 för min skull... Ja, jag är så rörd! Tusen tack ni är så fina! Och även tack till min kära vän Emelie och Marcus som firade mig igår, hade så himla mys ute och åt gott och njöt! Fick en super present då jag ska få besöka en frisör jag gick hos förr och har aldrig varit så nöjd som jag var när jag gick hos henne. Jag vart så jäkla happy när jag fick ett present kort där! Jag ska få bli fin i håret både färg och klipp så det va inte dåligt! Nej nu ska jag njut av denna dag! Tusen tack alla <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

<3 tack för igår sötis! Puss

2012-06-17 @ 21:02:29
URL: http://emelieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0