ocharmigt

SUCK suck SUCK! Ja och åter SUCK! Jag blir så trött på mig själv. Min kropp framför allt!
Jag askyr min kropp, när ska det hända något? Är så trött på att det aldrig händer något.
Vi har kört lchf dieten här hemma nu är vi inne på kanske 3 veckan.
J har gått ner lite mer en 4 kilo på två veckor, grattis till han liksom! Men jag då?! Nej, inte ens ett jäkla gram....
Så fort (har alltid varit så) jag kör någon diet så händer det nada, inte undra på jag tröttnar och avbryter ofta.

Lika så alla andra som kör dieter, på dom säger det bra pank kiloa flyger av.

Trött på att vara rund och ogod har varit det i dryga lite mer en nio månader så att det räcker....
Mår fasiken inte bra av att vara överviktigt! Jag skulle kunna betala dyrt för att tappa 10 pannor med detsamma....

Jag säger verkligen detta med sorg i mitt hjärta, för är det något jag inte mår bra av så är det att vara tjock...
Sån är jag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men lilla älskade och fina Emma, du är ju otroligt fin i kroppen för att ha fått barn för FYRA MÅNADER SEDAN! De sistnämnda orden ska du sätta stor fokus på, det var inte alls längesedan du bar på en liten skatt inom dig, se det som så, om du nu tycker att du är tjock, tänk på att det var priset för att ni skulle få er fina kille hos er. Och fortsätt att kämpa och bestäm dig, då kommer du att nå ditt mål, men ha tålamod!



Jag tänkte faktiskt på det sist vi sågs, hur fin du var i kroppen, att det var helt fantastiskt att du har kommit dit på så kort tid. Men jag vet ju å andra sidan hur det är, det andra ser, ser man inte själv och är du inte nöjd så är det vad som räknas, man måste vara nöjd själv för att må bra! Jag tror i alla fall på dig, du är duktig!



Kram <3

2012-06-09 @ 23:04:07
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

tack så mycket för fina ord! <3 DET värmer verkligen. Kramar<3

2012-06-10 @ 15:29:33
URL: http://ammeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0