Livet har precis BÖRJAT!

Jag blir så ledsen när folk pratar om, att för att man har barn är livet slut...

Jag tänker absolut tvärtom det är NU livet har börjat!
Det är väl inget mer fantastiskt än att kunna njuta ihop med någon.
Se någon man älskar högt vara lycklig av saker man gör.
Jag vill resa, men inte själv utan uppleva saker med min familj.
Med mycket mycket mer! (orka göra lista)
Jag känner verkligen att det är nu livet har börjat, det är nu när man kan göra saker ihop med dom man älskar.

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

SÅÅÅ söt liten bebbe du fått, GRATTIS och yes, NU börjar det riktiga livet =)) Lycka!

Hoppas allt gick bra?!



Jag är faktiskt "bara" 1.67 men TUR jag ser längre ut, min drömlängd är din, 1.72 men jag fuskar mig till det med skor =).



Jag beställde stl 36 i dom jeansen MEN dom är små i storleken och väldigt smala nertill. Jag får verkligen åla mig i dom, sen sitter dom på, SNORTAJT. Jag hade nog kunnat tänka mig även stl 38 men jag har nåt gravidkilo kvar plus att jag kom i dom så jag tänke, äh, jag kör på 36an=). Det är strech och dom kommer töja sig lite men ta din "vanliga" storlek eller gå upp en. =).



Kram

www.alexandrastyle.se

2012-06-05 @ 12:01:44
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0