fredagsbabbel

Prinsen sover, regnet öser ner, lägenheten behöver städas.
Ja, det som var positivet av detta tre var ÄR väl att prinsen sover.
Han var trött, så sömnen var välbehövlig.

Igår var vi hemma hos Emelie&min "gamla"  klass kompis blev både bjudna på mat och fika, super trevligt.
Kul när man kan träffas sådär, när var det sist liksom 5 år sen?! Ja, det måste vara sist då vi umgicks. För efter studenten tror jag vi inte träffats på det viset. Galet, tiden går!

Och jag fortsätter rensa rensa min garderob. Jag tänker aldrig erkänna att jag har mycket kläder!
Vi bor bra för litet, så!

jag vill inreda, pyssla och dona. Fick ju symaskin utav min käre J i julklapp. Men jag tar mig inte för att plocka fram den och hålla på när vi bor så trångt, ska jag sy tar jag upp hela köket och sakerna får inte ligga, för man ska ju kunna äta vid köksbordet också... Samma när man tvättar, lägenheten blir ju full med tvätt, förstå att kunna hänga tvätten i ett annat rum så man inte behöver störa sig på den hela tiden... Men det är GULD att vi har tvättmaskin i lägenheten! För det blir SÅ mycket tvätt med en liten knodd i familjen.

Nehopp, ta tag i saken. Ha en fin dag, vi kanske hör igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0