Fredag kväll

Lets dance final...ensam. Ätit middag ..ensam.  Nu ett glas bubbel (vatten)...ensam.
Ja för mina killar sover stor som liten.
Det var det fredags kvällsmyset :)
äsch! förstår den stora han har ju gått upp 4 hela veckan, så det är klart han är trött..
Den lilla ska sova så det är bra...Fast jag tror ju nästan den lilla vaknar snart och gör mig sällskap, "fast han inte får"....Den stora är svår väckt och lär sova heeeeela kvällen.
Och jösses vad jag är BLÖDIG! Det har jag alltid vart men efter jag vart mamma är det MYCKET värre.
Gah! Fälde nyss en tår för att Molly vart rörd i lets dance.
Gråter när jag märker att lilla elliot växer så att det knakar.
Ja vad gråter jag inte för? Jobbigt ibland, när man inte vill gråta...Någon gång vill man väl vara "tuff och hård" ;)
äasch sån är jag :D mes propp :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Världens finaste "mes propp" ;-) <3 puss sötis

2012-06-01 @ 21:55:13
URL: http://emelieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0