4 (timmar) sekunder...

Underbart är kort..alldeles för kort! GÄSP! 
God morgon sa vi kl fem då ellebellebolle aka Elliot ville slå upp sina blå och ta morgon (dumt att sova liksom?!)
Bara för morsan att palla sig upp, 4 timmars sömn blidde det i natt...får (skylla mig själv).
Ja, lilla killen tar ju kväll vid sju snåret. Jag kan egentligen också gå och knoppa då.
 
Det är väl konstigt det där...På eftermiddagarna håller mina ögon på att gå i kors och fick jag en sekunds ro skulle jag somna ögona böj. Sen när väl E somnat runt sju/åtta, så är jag helt plötsligt inte lika trött längre och är ofta nu för tiden vaken bortåt elva/tolv...Ja och när hände det typ sist?!
Jag har alltid lagt mig vid 10 och gått upp tidigt...måste bli ändring på detta känner jag!
Skulle vara skönt att bli lite mer människa, 4 timmars sömn som max senaste 5 månaderna (och mer där till då jag sov som en kratta under graviditeten)
 
i kväll ska jag gå och lägga mig tidigt!!!gäääääääääääääääääääääääääsp

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det är ju så skönt att få lite tid för sig själv på kvällarna. Jag är också sådär, nu sover ju mina barn till senast kl sex men förut när dem ammade hela nätterna gick jag ändå och la mig sent! Fyfy!

Ses i morgon! :-)

2012-06-24 @ 09:39:52
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0