Sola?

 
Gjorde nyss ett försök att sätta mig på balkongen och sola lite.
Liten sover och jag tänkte lapa lite sol.
Kollar på tremometern 27 grader, javisst härligt av med kläder och ut på balkongen.
Och dääääär gick solen i moln. Stod och kollade upp ett bra tag, bestämde mig för att hämta kaffe.
Solen kom fram när jag gick in...Typiskt va?
Fort ut med kaffet och....nehe?! Stolen skitig in och hämta trasa och torka av.
Sådär ja nu skulle väl inget kunna stoppa mig? Plats ner i stolen....
Och dääääär gick solen i moln och kom fram ...och i moln..framme.. borta...framme..borta..
Jag gav upp, ingen ro att sitta där! Ska det solas så ska det S O L A S!
 
Första gången jag tänkt tanken i sommar att jag ska "sola" lite.
Burkar ju vara underbart varmt och skönt på våran balkong.
Men nej, tydligen så ska jag inte sitta där...Eller sola alls.
 
Nej, får väl återgå till mitt tvättmaraton idag!
Roligare har väl ingen haft? :)
 
Eller hade ju syster här en stund på kaffe, vart stressigt för kom på att js kostym skulle hämtas ut (redan 4 dagar sent) Så hon var snäll och körde runt på mig och E, så vi kunde styra upp allt.
Nu är kostymen hemma och redo för bröllopet på lördag....
Och nu till frågan vad ska jag ha för SKOR?!
hmmmm??? Bra att man är ute i godtid...
 
fin dag vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0