skriker rakt ut!

HEN HAN HON...Ja, den där H E N! Blir jag galen på alltså!
Vilket jäkla larv! 
 
Helt ärligt talat skiter jag i om det är ett klädesplagg från "tjej avdelning" & "kill avdelning" (just nu bestämmer ju jag) Bara jag tycker det är fint på Elliot. Sen får han väl bestämma själv. Vill han ha rosa mössa, röda stövlar och en docka ja då fååååååår han väl det. Jag skulle aldrig göra det till en "grej"!
Typ - Neeeemen Elliot vill du verkligen ha den där ROSA mössan??????
Jaha, tycker du den är fin så köper vi den....
 
Vad är det med det liksom? 
 
Men vi är ju tjejer och vi är killar.....Varför ska vi "lura" barnen att vi är en och samma?
Vad är det med det??? 
Barn brukar upptäcka snart nog att dom inte är av samma kön......
 
 
Jag skulle varlig vilja vara manlig! för jag är en kvinna.
Och det ser ju mitt barn och lär sig av....Så ni föräldrar som håller på med HEN Pappa köp en klänning! Stå upp för sonen!
 
Barn är barn....det är VI föräldrar som krånglar till det så förjäkligt!
 
Jag tror ... Att dom föräldrarna som håller på med HEN och gör det till märkvärdigt att pojken lekar med dockor och flickan med bilar, dom har svårt för det egentligen! Och vill visa sig duktiga på någotvis.
 
Elliot han får ha på sig precis vad han vill och leka med precis vad han vill "tjej som kill sak" om vi ska anmärka på det...
Men sen tar ju barn oftas efter sina föräldrar/syskon....
 
Nej det där är riktigt larv...låt barnen välja fritt så! Och säg hon och han....H EN ?! Jösses alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0