häftigt

Här sitter jag med tårfyllda ögon efter att ha kollat igenom "gamla"kort på Elliot när han var pytte bebis. <3
Och kort från när jag var gravid, svårt att fatta att man varit det liksom! 
Det är häftigt när man kollar på alla bilder, speciellt mot slutet, tänk att han världens bästa Elliot låg där inne(?!) hur galet och häftigt är inte det? 
Det var ingen dålig utspänd boll jag hade till mage, häftigt vad en kropp klarar.
 
Ja, man kan inte annat en att bli rörd när man kollar tillbaka... Och snart är våran prins ett halv år?! 
Jag kan knappt fatta att tiden gått så fort. Och att han blivit så stor <3
Tiiiden går såååå fööör fort man hinner knappt med ju <3 :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0