Boende.

Alltså det här med hus köp är inte en lätt sak mina vänner.
Man åker på visning efter visning, man blir besviken efter besviken...typ!
Ibland gillar man det, men då kanske de inte ligger rätt...eller så är taket dåligt...
Ja, alltid är det ofta när det något.
Pratade med en vän om detta för ett tag sen och dom hade väl kollat på bort åt 20 hus innan dom hitta sitt och båda hade känt "här vill vi bo"...Jag ryser och ler lite av tanken att man ska känna så! L Ä N G T A R tills det inträffar för oss! Men det kommer väl någon gång..eller hur? :)
 
Idag har lilla E inte varit sig själv riktigt, mycket gnäll och vill typ sova hela hela tiden....Kanske förkyldning på g?
Eller så är han bara trött idag? Ja, tankarna är många. . . Lite orolig blir man när man inte känner igen sitt lilla hjärta. Han bjuder nästan alltid på ett litet leende och är full i bus, men det har inte alls varit skoj idag...
fast lite nu på eftermiddagen busde han "till sig" <3 Det värmde att de hans leende.
Nu sussar han sött IGEN! :)  äsch! Nojjiga morsan...Han är väl (peppar peppar ta i trä) bara trött idag, som vi alla kan vara ibland... 
 
Ikväll ska jag unna mig (tack vare fina vänner som skämmer bort en sådär! puss på er <3)
HOPPAS på ett gott resultat!
 
Sist jag var och färgade bryna (unna mig som jag ite gjort på JÄÄÄÄTTE länge) så såg jag ut som en vet inte vad!
Finner inte ord! Jag bad om ljusbruna och påpekade att jag absolut inte vill ha mörka bryn!
Vad tror ni jag går där ifrån med den S V A R T A S T E SVARTA plus att hon har kletat färg så hela mitt ansikte såg ut som ett enda stort ögonbryn! Jösses! 
 
Jag påpekade såklart detta till henne!
Men hon sa att det där det skulle bli sååååååååååååååå snyggt när jag kommer hem och tvättar bryna lite.
Ja jösses! Ska jag behöva gå HEM efter salong besök?!
OPROFFSLIGT!
Jag kommer inte ÅTER!
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0