att kunna....

erkänna att man har fel (felat), måste nog vara en talang... eller nej vänta en mycket U N I K god enegnskap.
Jag skrattar så gott åt folk som aldrig ber om ursäkt eller ens erkänner att dom har fel.
 
Jag undrar vad det beror på? Att man aldrig kan be om ursäkt eller säga att man har fel/ gjort fel?
Vad tror ni?
 
Jag tycker att om någon säger förlåt eller erkänner att den har fel så visar den vilken god människa den är som bryr sig om andra...Folk som aldig ber om ursäkt eller inte kan stå för att dom har fel känns för mig som väldigt egoistisk...Dom bara kör på utan att ha en uns tanke på någon annan stackare som får lida...
 
Förlåt ett så enkelt men svår använt ord...tydligen?
 
 
En tanke så här på kvällningen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0