5 månader

 
Blogg.se! Jag gillar inte att man inte kan blogga från mobilen längre! 
suck! Så mycket smidigare...därför blir det få inlägg....
 
Jag vill typ skriva att jag sätter en stor FET pungt för människor som är elaka, dumma, blablabla....
Kolla sig själv i spegeln lite och sen. . .  Ta på sig dömmar skjortan och vara elak!
Nej, fy fasiken så tröttsamt. Ingen är perfekt även den "bästa" felar....Det är mänskligt att fela.
Hjälp varandra istället för att själpa varandra.
Så trött på elaka påhopp och kommentarer.....Behåll det för dig själv till den dagen du är den pefekta!
 
Nu till något roligare Elliot blev 5 månader i veckan, sjukt! Tiden går föööööör fort.
Mammas lilla hjärta väexer så att det knakar! Fick 5 månaders sprutan i veckan med.
Hade med mig mitt trogna stöd Emelie, vad hade jag gjort utan dig? <3 TUSEN TACK!
Men Elliot var verkligen så duktig, va inte alls lika ledsen som sist. 
Mammas stora kille. <3
 
Och mormor skämmer bort i vanlig ordning han fick en jättefin tröja av henne på 5 månaders dagen.<3
Känns som han alltid får något av mormor eller peter, när vi ses! Och då ses vi ofta!
Får ju inte bli en vana för lilla E ;) Ska ha paket varje gång!
Men det är klart man skämmer bort det finaste vi har <3 Svårt att göra annat.
 
L O V E !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är bara så glad för att jag får vara med och följa eran prins genom livet, se hans utveckling och allt det där lilla extra som han bjuder på så man blir precis varm i hjärtat <3 puss och kram till er <3

2012-07-07 @ 15:52:30
URL: http://emelieolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0