Vi är framme!

Ja som för ett antal timmar sen. Klockan 15 närmare bestämt anlände vi till campingen. Bilresan hit gick väldigt bra, blev några stop, men med både hund (e&m's) och barn så blir det ju så!(nu kommer jag säkert få äta upp att jag skriver att det gick bra att åka hit, för visst är det så.. När man säger något positivt om sina små knoddar så är det som att vänta på en femma.. Vips så blev bilresan hem kaos! Men det tänker vi inte på nu och ber att den blir kanon den med! Åter till att vi är här i Smögen! Stugan är liten som en lekstuga om inte mindre... Men den är ju bara till för att sova! Och trappen upp till sovloftet är så läskig... Jag bara ser hur Elliot kommet flyendes från övervåningen ... Hemskt hemskt hemskt! Hönsmamma! Javisst! Så jag har borjat in honom som i en liten hage! Skulle helst vilja kedja fast honom... <3 han är ju som en vilding när han sover, ligga still är inte hans grej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0