varför är jag inte stenrik?

Alltså!! her we go again hur fina barnkläder finns det inte?
men dock lite väl dyra och speciellt nu i sparandets tider.
Men för er som kan unna era små knoddar där ute, vareeeegoood!
 
Många vet hur galen jag är ju just ankare på kläder, har en hemlig förälskelse till det..konstigt nog för jag är inget fan av att åka båt...Men på kläder är det tusan skitsnyggt!
 
Kolla bara in denna snygging! wow!
 
Enda sen dagen då jag fick reda på att jag var gravid har oiidesign.se varit en av favvis sidorna med barnkläder, fins huuuur mycket fint som helst...Vad har ni för favorit sida? 
Dock har jag ingen erfarnehet av att beställa där ifrån, någon som vet hur dom är bra/dåliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0