utgång

Igår var det premiär utgång för min del, har inte varit ute sen ja? Över ett år....
Innan jag vart gravid var jag inte ute ofta, inte på krogen men hemma fester va jag ju på...
Men slutade ofta med att jag och kärleken knatade hem framåt små timmarna när alla andra skulle på krogen eller så gick man ut va inne en timma på krogen sen hem...så onödigt.
 
 
Och vet ni vad? Lika så denna gång ... fast nu va vi ju ändå på öltältet en sväng.
Men sen fick det räcka var väl hemma vid halv ett och slocknade i samma sekund som huvudet landade på kudden.
 
Nej, det här utelivet är faktist inget för mig...inte i khåla iaf...
Och inte nu när man har världens mysigast lilla bebis hemma 
Man har det så mycket bättre med mysiga dagar med Elliot, dom dagarna är värda att sätta högt upp i julgranen.
Men det är väl också bra då att man får komma bort från vardagen och att komma tillbaka till vardage och uppskatta den så mycket mer...
 
Det va så klart inte bara tråkigt igår, finns stunder där det va riktigt kul.
Men mycket står stilla. :) Det som va kul va att träffa de gammal hemma hos e.e ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0