Tips

Jag minns inte om det var på denna blogg eller förra bloggen som några utav läsarna uppskattade mina barnkläders tips...Tycker ni det är kul eller vad vill ni läsa om? mina trogna följare..host host :-)
 
Jag är väl inte ensam som mamma...att när man tex ska gå ner på stan för att handla en tröja till sig själv.
Kommer man hem med både byxa och tröja till.... taaadaa sin lilla kiddo.
 
Det är nästan farligt finns nästan alltid något fint till honom.
 
Fick för ett tag sen en peng av min mor, köp dig ett par byxor sa hon.
Tror ni jag gjorde det någon gång???? Neehe ni det gick raka vägen till bollen.
 
Undra vad denna söndag har att bjuda på.
Just nu sover prinsen, får se vad vi ska hitte på när han vaknar igen.
 
Tjoflöjt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna


Jag vill gärna läsa om er vardag, lille Elliots utveckling, mer bilder och ja, gärna lite tips på båda barnprylar och andra inredningstips (du har ju öga för sådant!!)

Hoppas att ni får en bra söndag, ses i morgon vid kyrkan :-)

2012-08-19 @ 12:25:50
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie(Memme)

Vill gärna ha tips från dig Emma, alltid roligt tycker jag^^

2012-08-19 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0