jag ska bli bättre

Önskar min önskan att jag kunde vara liiiite bättre på att mobil blogga bland varven, för det blir ju liiiite roligare i min (NU) super kuliga blogg..Visst? höhöhö...
En och en annan bild skulle väl inte skada er?
 
Personligen tycker jag det blir lite roligare så.
Så nu när vi åker på semester så ska jag vara duktig och upptadera.
hmmm...andra brukar säga.. Nu när jag ska åka på semester så kommer det vara tyst här i bloggen för jag ska ha SEMESTER...
 
Vad är det för fel på mig då?!
Nej, inget alls ska jag tala om! Men kunde vara kul för någon gamal avlägsen släkting att läsa om vår första alldeles super händelserika semester tillsammans med lilla e & familjen Olsson/Lindfors..eller hur?
Eller för dig? Om det kan vara till ditt intresse?
Hursom kommer jag (peppar peppar) att (försöka) göra det!
 
Nu över till något annat!
 
Ni skulle bara se kaoset här hemma, jag sliter håret av mig!! Jag städade idag, för att det skulle vara skönt att komma hem till ett nystädat hem.
 
Men det är Väskor, påsar, tvätt till en förbanelse...jovisst jag skulle tydligen vara smart!
och tvätta dagen INNAN, inte så himla bra EMMA!
Det råder alltså kaos i stugan och inte kommer det vara bättre i morgon bitti. 
Jösses kommer väl lämna detta bo som det största bomben någonsin.....kommer inte längta hem!
 

och det här med packning är ju inte min starka sida.
Alltid tar man med sig för mycket.
När jag hade lagt i mina kläder så var nästan väskan full, vi hela familjen ska dela på den, så där fick jag snällt plocka bort några saker. Lilla E`s saker är nerpackade. J skulle tydligen packa i morgon! KAOS!
Men jag ser nu att han kanske får ta en rygga! Jag och lilla E har packat den stora resväskan full...hoppsan!
Nej, någon kalsong eller två, någon strumpa kan väl på plats...
 
NEJ! Nu måste jag borsta tänderna och sova min skönhetssömn (tss mina drömmar kanske)
 
 
Oj, det var långt och jobbigt! 
Ja! Jag erkänner resefeber.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0