Hellooo!

Vänner ♥ 
Igår kom vi (Jag, Elliot och mamma/mormor) hem från två dagar i Ullared.
 
Sjuuuuuuuuukt med folk!! och inte alls lika bra utbud på saker heller, men ändå lyckades man komma hem med X antal påsar. Så lite hittade man ju.
Tror vi missade massa avdelningar, vi vi tex aldrig nere på undervåningen...
Ja, slite tokigt vart det! Men men... gick faktist väldigt bra att ha med Elliot också ♥
 
Just nu är jag så jäkla trött på Ullared, inte alls vad jag brukar tycka om det. (men det där kan jag ta tillbaka lika fort som jag sa det !)
Men kanske va för att det var så sjukligt med folk också.
Jag ljuger inte om jag säger att man fick slå sig fram. G A L E T!
 
Vi bodde iaf på ett super mysigt ställe, sweet dreams. Kan varmt rekommendera för er som ska till ullared.
 
tusen tack mamma/mormor för två häliga dagar ♥
 
Nej, nu kom mamma...så ska vara social.
 
KRAM PÅ ER!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0