Helloo söndag!

Idag och som alla andra dagar (typ) är jag t r ö t t ! Lilla prinsen tyckte nämligen att de va morgon kl 03.30 i (natt?) morse! Det va bara att stiga upp och duka fram filten med (elaka morsan;-)) tråkiga leksaker. Han snurrade ett par varv va väl vakna i typ en timme sen la jag han och som t u r va så somnade han om till 7.. Tack för några extra timmar! Kan nästan bli lite rädd för mig själv när jag tar mig en titt i spegeln ett paket sömn skulle vara på sin plats! Morsan ser ju ut som ett vrak! Jaja, nu till något betydligt roligare och trevligare! Dagen igår spenderades nämligen i sthlm med min kära mamma<3 mor och dotter dag! Så himla mysigt och länge sen det bara va vi som gjorde något. Super mysigt! Och som vanligt lyckas jag alltid ofta besöka sthlm när Pride festivalen är...har varit en ren slump flera gånger. Det är faktiskt riktigt kul att kolla på när dom paradar genom stan! Fick med mig en och annan godbit hem (ja inte från Pride tåget) utan shopping. Super dag! Ha en strålande dag vänner !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0