Bra fredag.

Så himla b r a dag.
 
Dagen startade med att Elliot valde att sova hela till halv åtta, jippi!, i stället för fyra/fem.
Tack prinsen för det! ♥ Flera av dom dagarna tack.
Har varit en super jobbig period just nu med dessa super tidiga uppstigningar.
 
Sen for vi bort till Sara&Lars på super god fika och trevligt sällskap.
 
Sen vart det valla där även mikis va, myspys med mina tjejor ♥
Blir ju inte allt för ofta vi är samlade. Men idag så!♥
 
Elliot fick huuuur fina kläder som helst av sin moster idag också, ska visa er i morgon.
Tusen tack ♥
 
Nehopp om man ska göra som lill prinsen och bädda ner sig.
 
 
Kram
 

Pssst !

Som vanligt är det lätt att man glömmer bort sig själv! Även jag vart ju bortskämd ikväll som toppen på moset.. Eller vad man nu säger ;-) fick en efter längtad after sun, av min goa vän<3 har velat testat den och som vanligt överraskar hon mig! Tusen tack<3 hoppas på att få testa den på semesten som närmar sig. En vecka kvar! Nu dags för sängen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh ska ni åka iväg? Utomlands? :)

Svar: Nej tyvärr ;-) Jag menar det hade ju inte varit fel med en utlandsresa när vädret här har varit som det varit...Men vi ska till Smögen en vecka, hoppas på strålande sol iaf. :D
ammeeh.blogg.se

2012-08-18 @ 09:13:57
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0