B a r n k l ä d e r

Kan man köpa för mycket barnkläder?
Jag tycker jag inte gör annat en att shoppa kläder till Elliot.
Men han har (som sin Mamma HEHEHE!) aldrig något att ta på sig? typ...
 
Jag tyckte nyss han hade många byxor/shorts...
Men tydligen inte...
Lika så med boddys/tshier..dregglisar...ja allt typ?
 
sjukt! Tycker jag inte gör annat en att köpa kläder till han.
Men tydligen så räcker inte det ;-)
Och inte har jag gjort någon s t o r rensning i hans garderob heller, för då brukar det eka efter det.
 
Är det lika så för er andra med barn?
 
aja, vilket mysterium va? ;-) mammalivetiettnötskal. 
 
Idag har det varit en riktigt strålande dag, älskar att solen tittar fram...inte en dag försent.
Min kärlek har ju nämligen semester nu, rirkigt gott att ha honom hemma.
 
Elliot är lite rolig, vi hade mamma&Peter här nu på kvällskvisten.
Vet inte vad det är men Elliot är lite "rädd" för Peter.
Trodde de hade gått över! För Peter hade nämligen Elliot många timmar en dag förra veckan, det hade gått galant och man såg hur Elliot kolla efter honom och att han tycker om Peter.
Men ikväll va de som "vanligt" grät så fort Peter höll honom. hahaha...han är rolig mammas lilla fjomp!
Kan kanske ha vart att han var trött också...Hoppas det! För Peter är så go mot han.
Äsch, det går väl i vågor det där...
 
Lika så andra barn (speciellt om dom gör något högt ljud ifrån sig) så blir han hel förkrossad.
Men så va vi hos en vän som har barn och även hennes svägerska var där med barn, då vart Elliot jätteglad och ville ner och prata med dom. Då värmde det i mig! 
Blir julite smått orolig när han blir så ledsen med andra barn....
Visst det där när någon gråter eller skriker högt, då kan jag förstå att barn kan bli ledsna.
Men av att bara se ett barn...Nej! Det är inte så kul...
Men allt har sin tid :-) Och alla är vi olika.... Mammas lilla hjälte♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0