älskadeunge

Finns det något vackrare, finare, underbarare en när man ser kärlek från andra till sin egna ögonsten...till sitt barn.
 
När man ser hur någon annan tycker om Elliot, på riktigt ♥
Det är nog obeskrivligt hur varmt det värmer i mitt mamma hjärta.
 
Som igår och idag/kväll har jag fått jättemånga såna boostar...
(Annars med såklart! Men nu har det varit lite  e x t r a )
 
Ikväll har vi varit på kalas för J "mormor"& morfar all släkt var där.
Elliot vart lite otakt med sömnen, men var ändå duktig lilla prinsen.
Inte lätt för lilla plutten.
Vart en sen kväll för honom som är van att somna halv sju/ sju, kom i säng vid halv tio.
Jag känner mig så hemsk när det blir så...Vilket inte alls brukar hända... Men ibland blir det ju så...
och då får mamman känna sig hemsk då...han överlever väl, hoppas jag!
Inte värsta grejen men ändå...jaja...Ska väl göra som sonen sova jag med snart.
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0