21/8

God kväller kära ni!
 
Lilla E sover, dock lite oroligt..."Vaknade" nyss och va lite ledsen...
undra vad han drömmer för något? dumma elaka drömmar!
Försvinn från min son! Dröm om rosenblad och nyponbuskar...(för det uppskattar sääääkert lilla E!)
Men något annat roligt som sin mamma kanske...Eller pappa! För han är nog snäppet liiiite roligare en mamma.
 
Det är väl för härligt att höra lilla E vika sig av skratt när pappa busar med honom.
Som idag när jag stod och bakade i köket. Hör jag hur lilla E viker sig av skratt när pappa busar.
Jag vart så himla varm inombords och var tvungen att föreviga det med en liten film.
och ja jag släppte till och med en annan tår där ute ♥ hans skratt är balnd det bästa jag vet.
 
Vart en liten energi givande promenad på kvälls kvisten med kära O.
Härligt att få röra på fläsket, händer tyvärr inte så ofta.
Men vill det vill jag...ut och röra på mig alltså.
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0